Lucie and Alice, identical twins, are inseparable since their earliest childhood. Fifteen years after the disappearance of their father, Lucie decides to find him. The invitation to have dinner that she proposes to him is going to awaken between the young woman a firm jealousy and to make re-appear to one of them a trauma buried since her childhood. But nothing will prevent Lucie from seeing him again, if only for one last time.