In an old villa overhanging the sea, Susan Aylwood, an octogenarian and versatile actress, lives with her discreet housekeeper Caroline. Surrounded by her memories of glory, Mrs. Aylwood seems to lead her entourage to the stick. But what are Caroline's motivations to bear her mood swings and her whims? What terrible truth is hidden behind appearances?