Franck, policeman in Paris, XIXth, divorced, has problems with his daughter. Pickpockets, exhibitionists and dealers represent his everyday life. Unfortunately for him, his private life becomes involved with his professional life because of the troubles with his daughter, teenager dedicated to herself and to bad company.