Léa loves Arnaud. Young carefree couple, they live from day to day in an abandoned school. It is Didier, a small-time gangster, who found them this makeshift accomodation. In exchange, both young people have to help him to facilitate child traffic. In front of the situation, the girl hesitates. However Léa loves Arnaud.