Fabrice, a cold and manipulative young man, has a surprise visit from his colleague Benoît. He then finds himself cornered into welcoming Thierry Millet into his home, an enigmatic and unnerving police chief, causing Fabrice to feel a sense a danger that he had thought he could control.