Marion and Mehdi love each other but have different desires: he is looking for work, while she wants a baby at any cost. Because of frustration and stress,the couple end up splitting. Nevertheless, it is only once that their couple is finished that starts a new story, not the one about Marion + Medhi, but that ofthe childabout to be born, who is a little of Marion and a little of Medhi, the ineffaceable trace of the story as a couple: Marion + Mehdi, for life.