Marge Ofenbey shuts herself away in a house far from everything to escape her creepy, manipulative husband Walter. She asks her nephew Christian for help, but Christian finds out about the secrets Marge and Walter are hiding. What are Walter's true intentions? Why is Marge haunted by stars?