At Brignogan-Plages, thirty-year-old Zoé works at "The Winkles" bar with her father, Guy. Barmaid and boss combined, she is exhausted by having to be responsible for everything, supporting Guy since her mother's premature death. One morning, Zoé starts suffering from dizzy spells and nausea, which upset her daily routine. She fears that she might be pregnant, but her gynaecologist informs her that she is suffering from something entirely different.