In a small country church, Camille, a young woman, has come to meet young Father Gabriel, the parish priest. She has seen the Virgin Mary. But where? Not far from there, in the middle of the urban development zone, a site now occupied by activists fighting against the construction of a highway. The young priest decides to go and have a look.