Captain Justice and his team of superheroes were once the protectors of Cosmopolis, adored by its citizens. After finally getting their arch-enemy Scarman locked behind bars, they decided to put their masks and capes away and retire. Now at the age of 70, Captain Justice leads a normal life, but he vows to return to active duty and prove to everyone that his age is not an obstacle!