Léonard, a magician, decides to set up a circus troupe with differently-abled artists. The aim of his project isn't to show the artists' monstrosities but to raise awareness by getting audiences to accept these artists. However, not everyone is ready to welcome them and Léonard will not back down from imposing his convictions.