Dan, a pious man who moves about on the margins of the Orthodox Jewish community in Paris's 19th arrondissement, is asked by Sarah to examine her husband Eli, clearly no longer in his normal state. Dan then brings together a minyan, a quorum of ten Jewish adults, in order to perform an exorcism according to a precise and exhausting ritual.