Seven people in their thirties find themselves in a forest in the middle of the night. They have not seen each other since the year they graduated from school. All have known exceptional, professional and personal success. They worked very hard for it. But they all also participated in an esoteric ceremony when they were seventeen. Glory in exchange of their soul.