Jean-Christophe lives with his mother, an english prostitute, in Paris. He dreams of becoming a model. During one day, he is confronted with a series of meetings and abuse which will transform him for ever. From innocence, he becomes experienced, his dreams and himself seems to be destroyed by all those who surround him.