The child plays in passing with pieces of the veil of the bride. Leaves crack, everything ignites. Having enjoyed the philtre of the natural virgin, he becomes it. He comes to find her, to take her towards sensualism, letting burst hope and fervour. His inmost suffering escapes from him to welcome him and gradually weakens into arachnidan movements. The impulse collapses in the rows of hedges.