An old man is lonely after the death of his wife. To fight his boredom, he spends his days making puzzles. The living room walls display dozens of puzzles carefully assembled over his monotonous days. Then one day the old man finds a mysterious box at his doorstep. Inside the box are puzzle pieces. Driven by the desire to discover what it represents, the old man commences to assemble the puzzle. While doing so, strange and uncanny events begin to occur around him.