Sandrine is in her thirties. She works in a supermarket and lives alone in a nondescript suburb. To the people she comes across every now and then, she seems to be increasingly withdrawn. Irrevocably. For some time now, there's been a stain growing on her kitchen ceiling. Then there's her neighbor who is found dead at his home. He was a kind man who visited her sometimes.