18-year-old Simon is insecure and awkward, trapped in his obese body and treated like a child by his overbearing mother. As a means of escape, he commits extravagant violent acts on his body to try to attract a girlfriend, while dreaming of other things. One day out shopping with his mother, his unhappiness reaches a climax and he suddenly runs away, leaving his mother alone to fend for herself.