Barychnikov is missing something. His life is geared to the rhythm of inexplicable deliveries of nuts. Dutronc, the delivery man, gives him some advice and Barychnikov goes to seek help in the maze of a genealogy firm, where the rooms open onto the theater of a memory of a production.