Anna, a popular television star, believing she's responding to a request of an illustrious film director with whom she dreams of making a film, accepts her fan club's invitation to spend the weekend in their company. This interlude will very quickly turn into a nightmare. She is in fact kidnapped by some borderline admirers who've decided to make her relive her career through the emotions that it has made them feel.