A depressed, aspiring filmmaker falls in love with a suicidal young woman. Both have been recently dumped by their lovers and neither is coping very well. They meet via an apartment intercom system. Later the filmmaker sees her by the Seine. They finally meet in person at an elegant party and begin a long, strange conversation over a kitchen table. During the course of their talking, the two find themselves unable to resist their mutual neediness and this leads them to tragedy.