In a public swimming pool, a woman, Anne, swims. She is the first one arrived among the swimmers. She goes back to the water as an act of healing. Other women soon join her, each one carriying her age, her story or rebellion. Fatoumata, an employee, discreetly gives African migrants a moment of rest by allowing them to take a shower. The swimming pool, for a while, becomes a place to recover, without border.