The story could be told from several points of view. There’s Perroquet, a pesky parrot who witnessed the premature demise of his owner, Madame Catherine, due to her excessive lifestyle. The bird was also around to see Eric, the mechanic, bury her on the sly. The trains that stop at the small town and the nomadic ticket controllers like Sophie who move through their carriages could all spill a few beans. Not to mention the passengers, like handsome Gérard, who are only passing through. The story could also be told by Yann, the café owner, and the many drinks he serves. It’s a story that is both simple and totally chaotic.