Yves is forty years old. He’s been out of work for two years. A few hours after the birth of his second child, he goes for his umpteenth job interview. It’s a group interview. Along with Lola, Abdel, Hervé, Caroline, Patrice, Régis, Carl, René, and Fred, he has to cope with the cynicism and brutality of the company’s selection process. The ruthless logic of isolation naturally gives rise to every kind of compromise.