Sunny, a young twelve-year-old teenager who refuses the departure of her mother, runs away into the forest. During her solitary progress, her sadness does not always take an expected shape. She lives in her way the successive stages of her intimate feelings. During her wandering, Sunny will open her eyes and will face a painful reality.