The wind is blowing in the small suburban town. Marie-Line and Patrick are getting ready to receive their guests. They prepare, hesitate, worry. They are old. They have dinner, their eyes on Khadija, the new companion of their son Antoine, completely covered by a large black veil. Outside, there's this damn storm that won't let up. The wind that rushes through fabric could well reveal the daughter-in-law.