1969. Gudrun, Andreas and Thorwald hide in Paris after having committed arson in two department stores in Frankfurt. When Astrid comes to visit them they discuss the future of the group. While Gudrun and Andreas are in favour of more radical actions Thorwald becomes more and more sceptical.