Abdel, a solitary sixteen-year-old, spends his summer vacation looking after his gravely ill mother. One day, Abdel learns that rumors are going round the neighborhood. It would appear that Hakim, his older brother, whom he hasn't seen for years, is hiding somewhere in the vicinity.