After a party where Mario, in trance, danced all night, Amine and Victor, his two lovers, discover him dead in his bed. In this house lost in the middle of nowhere where they live with a group of friends, follows a dark drift where all the transformations become possible, as a deepwater dive. On the horizon, the leopard.