Didier, aged fifty, is a dog handler at the entrance of a supermarket, in the middle of a sensitive council estate. He monitors the comings and goings of customers by observing the incessant ballet of small neighborhood dealers who steal his caddies. One day, it is too much: Didier decides to act.