Every day, a man in the middle of nowhere methodically repairs an old metal bridge. Despite his devotion to his daily routine, fatigue and doubt begin to set in. Things take a sudden turn when one night he discovers an injured woman on the bridge. Is his role really that of someone who accepted such a long time ago to grit his teeth and bear it?