Marc is sixteen. in his life there is his mum and Julie. When the first rejects him, the other wants to help. With mum it is a tale of conflicting love. With Julie, it is the tale of an impossible love. He works on Clement's farm. His employer touches up his mother and totally makes fun of him. There is also a local gang who are nasty to him. They believe they can master him, while he is incapable himself to control his urges. When his anger explodes towards the gang leader, Marc definitively ends up alone.