Eleven-year-old Ariel and eight-year-old Maxence live in a small, remote farm. After a fit of madness, their mother Marine is obliged to leave the family home. Maxence believes his mother's disappearance was caused by monsters in the forest. Ariel enters the forest with the aim of killing the beast lurking their and bringing back his mother.