A racecourse. Gaspacho and Leo, two lovers with a rock n roll look, encourage their favorite, True Love. True Love crosses the finishing line, and then, it is jackpot! Both young turtledoves celebrate the event at the counter of a bar. After some glasses, they evoke their respective conceptions of love. Tired of Gazpacho's beautiful speeches about free love, Leo invites him to put into practice his theory and proposes to him a challenge: leave the bar each in the arm of a stranger, then see what happens.