“Mr. Haneda was Mr. Omochi's boss, who was Mr. Saito's boss, who was Miss Mori's boss, who was my boss. And me, I was nobody’s boss.
Or to put it another way, I was at Miss Mori’s disposal, who was at Mr. Saito’s disposal, and so on and so forth. One more thing: orders could jump a rung the lower down in the hierarchy you were.