Loaded like a mule, a scarf on his head, a man moves forward under the sun on a mountain road to an isolated house. It is a boarding house, held by a mother and her thirteen-year-old daughter. Coming to stay the time of a season to write, Fujihiro drinks a lot, works little and begins covering both women with a very awkward attention. A man is missing in this house, he dreams: Me.