King of Paris, for but a fleeting moment, 29-year-old Antoine has undergone a reversal of fortune that has forced him to give up the social whirl – although the glitter of Parisian nightlife still has him in its thrall. When our story begins, he’s established an acceptable compromise: vampire by night, he sleeps all day, aided and abetted by his old friend Etienne, who continues to be amused be Antoine’s daring, irony, and Roaring Twenties elegance.
One evening, however, Antoine crosses the yellow line. Pretending to be a close friend of the mysterious Jordan, whose name opens the doors to the capital’s most exclusive parties, he gets caught by his own lie when a sinister gent requests that he find his “friend,” with whom he has some unfinished business.
A manhunt for Jordan and his poisonous sister Violaine begins. It quickly becomes clear that, as with a killer shark, it is better to observe this pair of dark nightingales from a safe distance. Antoine has been warned.