Jesus is a French gypsy who might have become a bull fighter had he not been framed on a drug charge and sent to prison. Odona is a con artist pursued and protected by a Paris policeman. Marie, who knew Jesus as a girl, loses her job when she teaches reincarnation and lets her young students kiss honey bees. All experience love, all suffer losses, and all seek peace. Throughout, Jesus's colorful gypsy family provides dance and music, mystery and celebration. As part of the reincarnation theme, the main characters appear in flashbacks set during the time of Christ and the persecution of early Christians.