It's summertime, time for holidays that Tati and Doisneau would appreciate, if they were stille with us.
Twenty-four hours a day : without workmates, mistresses and buddies ; with the kids, dogs, traffic jams and soaring prices - it's tough. Suicides peak in this season as well.