"I got the idea for this film on the Concorde! One day I was flying alone, when a very, very chic lady asked if she could change places and sit next to me. With a flimsy excuse. She obviously didn’t find me rich enough, because she then decided to tell me about her career – which was flying the Concorde! Not to get to Paris or New York, but to meet millionaires. She said that she always earned the cost of her plane ticket. Since I enjoy gossip and love tales, I realized she had a terrific story if I just embellished it a little. But without that lady, this film would never have been made."