But one day, Laurence, one of his French correspondents, announces that she accepts his invitation – and that she’s arriving in Algiers in a week’s time! For Bouzid, it’s a disaster: how can he welcome Laurence when he lives in a small apartment with the rest of his family? Kamel reluctantly accepts to help his brother organize Laurence’s visit and to ensure that she has a good time.