Forty-year-old Coco is a self-made man and a perfect example of social success. Starting from nothing, an immigrant, in fifteen years he's one of the most dazzling success stories of modern times thanks to his fizzy water invention.
But for Coco, the greatest moment of his life is yet to come: his son Samuel's bar mitzvah that will take place in six months. He invites everyone to the "national event of the year," and promises an amazing, never-seen-before time, pure Coco!
Too preoccupied by the prospective of showing off to the whole world at "his" party, Coco behaves excessively, almost like a madman, and doesn't see that his wife, son, mother, and other people close to him are all withdrawing. This event will become a moment of truth for him and about what being a father means.