An ambitious British young girl living in Paris, Emma (Alice Evans) is about to dump her boyfriend, a sexy car salesman (Gotz Otto). She's met a millionaire (George), not good looking but who'll take her to the top. In Venice she discovers the millionaire is married. The money belongs to the wife. Deeply humiliated she decides to ruin his life for good and expose the relationship to the wealthy wife. Taken by surprise and under immense pressure George asks a mug passing by, Maurice (Laspales) to pretend he's his wife and scare Emma off. Everything goes according to plan: Maurice who happens to be a charity worker is happy to help and he's really scary dressed as a woman. Except... Maurice discovers that he's a true lady. He decides to keep George's wife clothes and becomes best friends with Emma... who calls on her jealous and randy boyfriend...