Chris and Zelda meet while on holiday. It's love at first sight. Things happens so crazily and so fast that when Chris forced to return to the submarine on which he is a crew-member, he hasn't had time to ask his pretty Russian love Zelda for her address. Chris is trapped under water for several weeks on a secret mission. When he comes back up, Zelda has vanished. Chris can only think of one solution. He puts out a call on Jean-Pierre Bellac's top tv-show, "Tell Me a Love Story". This act changes his life and our hero finds himself caught up in an explosive situation in which he becomes both a public enemy and a sitting duck...