Socially and culturally, bigamy is a punishable offence anywhere north of the 40th parallel. Okay, so Croissy-sur-Seine is indisputably north. What it goes to show is that if you sincerely love two women at once, you have to be careful where you live. I omitted that fact in the film. True, it’s not exactly the easy thing to do... (Sam Karmann)