Lying on her hospital bed, Alice asks to be examined by Doctor House. Her son, Christophe, is desperate to cure her from a disease that confines her to bed. Searching a way to fulfill her wish, Christophe thinks of Stephane Freiss as a likely double of Hugh Laurie, and Laurent Gerra to imitate the French voice of House. Together they will come up with the oddest scenario. But of course, nothing will happen as planned.