Zorg is a handyman working at in France, maintaining and looking after the bungalows. He lives a quiet and peaceful life, working diligently and writing in his spare time. One day Betty walks into his life, a young woman who is as beautiful as she is wild and unpredictable. After a dispute with Zorg's boss they leave and Betty manages to get a job at a restaurant. She persuades Zorg to try and get one of his books published but it is rejected which makes Betty fly into a rage. Suddenly Betty's wild manners starts to get out of control. Zorg sees the woman he loves slowly going insane. Can his love prevail even if it comes to the worst?