Nara (Gerard Darmon) is a morose, intransigent gypsy who has thrown his wife out of the house because a social worker talked her into using birth control pills. Now he lives with his 80-year-old mother (Muse Dalbray) and young daughter, and both provide a balance for Nara's violent behavior and illegal activities (he steals on the side to make extra money). Eventually, the trio are evicted from their lower-income housing, and the wife -- who has been nearby watching her former home hoping to see her daughter -- follows them into an uncertain future.