It’s the time for explanations, settling old scores, confessions, unexpected alliances, those secrets cupboards that one opens, unaware that they contain a little of one’s history.
In this glamorous and mysterious world of appearances and hidden doorways, where it is sometimes easier to create a character than to be what one truly is, do we really know our relatives, former lovers, children, or friends?