First of all aman, then a woman, but not any woman, a dark and mysterious Carmen who we kidnap almost despite ourselves. Then begins a strange adventure of a relationship which is born, oscillating between the history of sex and the history of love. The bodies and the hearts marry and forbid themselves. After the fever of desire, tongues loosen, question feelings, temptation and fear.